A idea de seguir dando forma e vida a este universo dixital chamado metaverso aínda parece un soño máis próximo á realidade do que moitos dos seus adversarios imaxinaron. Meta, o xigante da tecnoloxía Facebook, Instagram y WhatsApp, revelou a estratosférica cifra de vendas que acadou tras lanzar as súas lentes de realidade virtual Quest, uns 20 millóns.
As vendas das gafas Quest de Meta alcanzan os 20 millóns de unidades
Estes datos, coñecidos durante a presentación interna da compañía, non son os únicos que sorprenderon aos usuarios. Meta utilizou este acto para prever cales serían os plans da compañía nos próximos anos. anunciando que seguirá investindo en hardware para VR e aumentou, é dicir, todo o que inclúe o metaverso.
Un futuro moi prometedor, dada a importancia que iso Meta fíxase ás súas gafas Quest, que, como mencionamos en parágrafos anteriores, alcanzaron unha cifra de vendas próxima aos 20 millóns, segundo o vicepresidente da compañía, Mark Rabkin.
Coñecendo esta información, é hora de estudalo todo con máis detalle. Presente e futuro de Meta: onde está e onde quere chegar.
Novas ofertas de metabusca
Quizais o dato máis salientable, ademais do volume de vendas acadado pola compañía, é que Meta segue traballando no seu Meta quest 3 que hoxe se coñece internamente como Stinson.
Segundo Rabkin, O obxectivo do lanzamento destas novas lentes é conseguir que os usuarios paguen "un pouco máis" por elas. e animou aos empregados da empresa a acadar este obxectivo coas seguintes palabras prometedoras:
«Temos que emocionar aos entusiastas.». "Temos que demostrarlle á xente que todo este poder, todas estas novidades, paga a pena".
Iso si, e como deixou claro o vicepresidente, ninguén vai pagar máis ou menos.
Meta traballa no desenvolvemento de Quest 3, lentes de realidade virtual con "gardacostas intelixentes"
A idea na que traballa a compañía céntrase no desenvolvemento de lentes equipados "gardacostas intelixente" que permite ao usuario moverse libremente pola casa mentres goza dalgúns lentes de realidade virtual.
En base a isto, Meta pretende centrar todos os seus esforzos en: "Facer que a experiencia de usar lentes sexa mellor, máis fácil e máis natural". "Podes camiñar pola casa sen esforzo, sabendo que podes ver perfectamente. Podes poñer áncoras e cousas na túa mesa. Podes tomar café. Podes quedar alí moito máis tempo".
Ademais, Rabkin asegurou que serán eliminados en total con 41 aplicacións e xogos para gozar con Quest 3 que ofrece unha nova experiencia realidade mixta que permite o uso de software.
Así, estiman que para o próximo ano, é dicir, para 2024, poderán sacar ao mercado un dispositivo "máis accesible" denominado Ventura, que poderá "ofrecer o maior impacto posible ao prezo máis atractivo no mercado". VR de consumo.
A isto hai que engadir outro dato importante que avanzou Rabkin, e é que tamén traballarán no desenvolvemento de Meta Quest Pro, que se chamará La Jolla e contará con avatares de códec fotorrealistas.
Queremos que teña unha resolución máis alta para o seu uso traballo e traballo, texto, etc realmente preciso". Rabkin asegurou a saída de La Hoya. Queremos aproveitar moitas das cousas de confort do Quest Pro e da forma en que se asenta na cabeza e no arquitectura dividido e recuperar a comodidade.
Lentes AR e interfaces neuronais na intersección de Meta
Continuando e deixando un pouco á marxe a liña Quest, Meta tamén pretende traballar en lentes de sol. realidade aumentada, así como dispositivos que se adaptan ao pulso e son fáciles de controlar. A idea da compañía é que este tipo de dispositivos se poidan utilizar durante todo o día, mesmo substituíndo os teléfonos intelixentes.
A compañía pon tantos esforzos na creación destes dispositivos que o propio Mark Zuckerberg xa os chamou o "santo grial".
Aposta pola realidade aumentada: colaboración con Ray-Ban e lentes intelixentes con pantalla
Así, Meta xa asegurou que o primeiro lanzamento da súa nova xeración de lentes intelixentes está previsto para este outono coa axuda e colaboración da famosa marca Ray-Ban.
Dispositivos de pulso con "neuro interface" para controlar as lentes e substituír os teléfonos intelixentes no futuro
Para 2025 esperan ter unha terceira xeración, na que as lentes estarán equipadas cunha pantalla que permitirá ver mensaxes, escanear Códigos QR e aínda traducir textos en tempo real. Estas lentes irán acompañadas dun dispositivo de pulso cunha "neurointerfaz", co que o usuario poderá controlar as lentes cos movementos das mans e poderá utilizar un teclado virtual.
Moitas novidades e moitos logros nos que o empresa quere traballar.
Lograrán os seus obxectivos?
LER MÁIS ARTIGOS SOBRE: Tecnoloxía e Desenvolvemento.
LER A PUBLICACIÓN ANTERIOR: Revive os teus recordos en realidade virtual con Wist Labs.