O emblemático compañía de orixe danesa, máis coñecida en todo o mundo por entreter a adultos e nenos cos seus lendarios ladrillos, xoguetes e obxectos de colección, anunciou recentemente que lanzará un meta universo. Si, estamos a falar grupo lego
Esta nova aposta foi revelada nun informe publicado polo Financial Times, que confirma que a compañía está agora totalmente preparada para comezar a súa viaxe cara ao metaverso. Segundo a publicación, o inicio de esta aventura de Lego está acompañada por outra gran empresa coñecida pola produción de videoxogos, como Fornite, Epic Games. As dúas organizacións traballarán conxuntamente para crear un mundo virtual para o logro novos mercados, ademais dos que xa se lanzaron con anterioridade.
Lego e Epic Games: unha alianza para conquistar o metaverso
Segundo o propio CEO de Lego, Nils Christiansen, o principal obxectivo das dúas compañías é crear unha marca de referencia neste novo universo que gañará a mesma fama que no mundo real:
«Sabemos moi ben como mergullar aos consumidores no universo Lego nas tendas. Estamos traballando moi duro para crear a sensación de entrar no universo de marca Lego tamén dixitalmente”.
Se queres saber como comezou esta incrible alianza e gran compromiso co Lego, estás a poucas liñas de descubrilo.
Lego comeza a súa viaxe no metaverso
É de coñecemento común que o metaverso é nos beizos de todos. Aínda que é certo que hai pouco Este universo virtual parecía condenado debido a unha crise real, agora parece que volve aumentar.
Son moitos os xigantes tecnolóxicos que seguen apostando e investindo grandes cantidades Dinero en tecnoloxías axeitadas para gozar desta nova mundo e na creación de espazos o máis próximos posible á nosa realidade. Buscando unha nova forma de receita expansión económica e de novos mercados, empresas que poñen os seus esforzos nisto tratar Non fan máis que repensarse.
O rexurdir de Lego e a súa aposta pola innovación dixital
Un claro exemplo diso é Lego. Non hai que esquecer que hai só uns anos, o emblemático compañía fábrica de ladrillos atravesou unha grave crise. En 2017, o seu imperio viuse obrigado a afrontar un duro golpe que marcou a súa historia.
As vendas caeron en picado, pero pronto tempo Lego conseguiu resistir a tormenta grazas a un importante investimento en novos lanzamentos. Tanto é así que desde o inicio do COVID, o os ingresos aumentaron en case dous terzos, mantense por diante dos seus principais competidores: Mattel e Hasbro, superándoos en máis do dobre ganancias.
En 2022, os ingresos da empresa aumentou un 17%, do que o 48% da facturación total procedeu directamente de investimentos realizados en novos produtos. Un investimento que definitivamente pagou a pena. Na parte superior da lista de vendas está Lego City, unha nova liña da emblemática empresa de ladrillos que inclúe todas as cidades en miniatura.
Crear un ambiente seguro e familiar no metaverso: o desafío de Lego e Epic Games
Segundo Niels B. Christensen: "2022 foi un ano histórico para o Grupo Lego tamén porque estamos a celebrar o noso 90 aniversario (...)" "Estou moi satisfeito cos nosos resultados. Conseguimos un crecemento dun só díxito que superou as expectativas a pesar das difíciles condicións do mercado.
Tamén foi posible grazas á relevancia da nosa marca, o experiencia de compra execución de marca inspiradora e excepcional, experiencia de compra inspiradora e traballo excepcional da nosa ferraxes"..
Quizais esta sexa unha das razóns polas que en 2023 a compañía decidiu lanzar por completo o metauniverso. Actualmente, o obxectivo da colaboración entre Lego e Epic Games é nada menos que desenvolver e crear un "ambiente seguro" neste novo universo dixital onde as familias poidan interactuar e divertirse xuntas. Para iso, ambas entidades farán todo o posible para crear un efecto de inmersión total para manter a conexión entre os mundo real e virtual.
A experiencia de inmersión no universo Lego: unir o mundo real e o virtual
Serán capaces de acadar os seus obxectivos nesta nova etapa?
LER MÁIS ARTIGOS SOBRE: Tecnoloxía e Desenvolvemento.
LER A PUBLICACIÓN ANTERIOR: Pokémon amplía o seu negocio con NFT e o metaverso.