Hoxe, máis do 60% dos Mercado a automoción está dominada por só 14 grandes empresas. Estas empresas loitan con uñas e dentes todos os días para roubar cota de mercado aos seus competidores, ser máis eficientes e estar un paso por diante do resto.
Unha destas grandes empresas é Renault, que está totalmente implicada nesta batalla por vender máis coches que os seus competidores. O marca O francés, intentando dominar o mercado, decidiu utilizar o recurso máis innovador e prometedor da década: metauniverso
Nalgúns Actas, aprenderá como Renault combina datos, intelixencia artificial e plataformas virtuais para destacar no sector da automoción, que máis demanda a todas as empresas.
Renault Metaverse comeza con Sandbox
El primeiro gran paso no metaverso de Renault foi asinar unha alianza con The Sandbox para estar presente na súa plataforma metaverso. A filial coreana da compañía encargarase disto, establecer unha presenza de marca no metaverso a través dunha serie de eventos relacionados co coche presentar produtos aos clientes virtuais do compañía.
Estas experiencias de automoción farán que a experiencia The Sandbox sexa aínda máis completa, permitindo que Renault alcance un público máis amplo, ampliando así a base de leva para os seus produtos. Cindy Lee, CEO de Sandbox Korea, dixo:
«Esta asociación é un gran exemplo de cooperaciónoperación. Sandbox pódese desenvolver sen restricións industriais. Podemos introducir novos tipos de experiencias que combinan coches e activos dixitais en The Sandbox".
cindy lee
Deste xeito, Renault dá un gran salto e comeza a venderse na web 3.0. Todos os usuarios Os usuarios de Sandbox poderán acceder ás fiestras da empresa e descubrir que coche mercar. No peor dos casos, polo menos terán unha boa impresión da marca francesa.
Pero vender ao público non é o único uso do metaverso Renault. Pola contra, trouxeron a Web 3.0. industria, transporte e case todos os procesos que a empresa realiza arredor dos seus automóbiles.
Renault Metaverse detrás do telón
Detrás do telón, onde se constrúen os coches e non hai máis que máquinas e traballadores, tamén está o metauniverso Renault. A A empresa francesa conseguiuno aproveita o metauniverso para darlle utilidade en lugar de usalo para crear avatares e organizar reunións entre amigos virtuais.
En concreto, o metauniverso Renault creouse como unha forma de conectar as 35 plantas da marca en todo o mundo e organizalo todo para que os empregados comprendan os datos que reciben e poidan interpretalos. Nome do programa? Plataforma de xestión de datos industriais 4.0 (IDM4).
Este plataforma pode crear unha versión virtual de todos os elementos reais que manexa Renault, asimilando información e achegando datos importantes que poden axudar moito á empresa.
Un bo exemplo de como funciona Este sistema é o seguinte: Os xestores reciben a través dunha tableta unha notificación de que unha máquina robótica está atascada nun vehículo, o que lles permite arranxar unha reparación en segundos. Tamén serve como rastreador para rastrexar as entregas de coches aos concesionarios e notificar aos clientes. clientes se o teu coche novo se atrasa.
O máis interesante do metauniverso Renault é a compatibilidade dos seus conxuntos de datos. É dicir, a compañía estivo traballando para incorporar ao seu sistema todos os puntos de datos (actualmente 1.000 millóns diarios) das súas propias instalacións e das dos seus provedores.
Se poñemos estes datos en perspectiva, para Renault, que produciu 2,7 millóns de coches o ano pasado, todo o proceso de creación e venda é un pesadelo loxístico: cada robot, fábrica, obxecto conectado ou punto de contacto dixital propiedade do Grupo Renault, ten o seu propio DNI. que lle permite comunicarse co metauniverso Renault. E o mesmo metauniverso será o responsable da implantación e organización de todo isto.
Actualmente, máis do 70% dos ferraxes Os sectores industriais do grupo están conectados, e o seu obxectivo é chegar ao 100%, creando así unha autoridade informática común que regule e controle minuto a minuto todos os operacións feitas por Renault.
Vantaxes de Renault fronte á competencia
O metauniverso de Renault é clave para o impulso da compañía por ser máis eficiente e reducir custos e residuos. De feito, todos son obxectivos. Cambio de estrategia Renacemento aumentar o beneficio da empresa.
Renault asegura que xa está a conseguir un aforro do 20-30%, mellorando a calidade e reducindo residuos e emisións de CO2 mediante o uso de intelixencia artificial para detectar tendencias que só un ser humano podería ignorar.
No período de 2022 a 2025, Renault planea aforrar 320 millóns de euros (280 millóns de libras esterlinas) en custos fixos e variables, reducir á metade a cantidade de CO2 producida por cada vehículo en produción, acelerar a entrega aos clientes e reducir as reclamacións de garantía nun 50 % eliminando defectos de fabricación.
LER MÁIS ARTIGOS SOBRE: metaverso.
LER A PUBLICACIÓN ANTERIOR: Ready Player Me: como crear un avatar e levalo a todos os metauniversos.