Ir ao contido

Libro: Intelixencia artificial na ensinanza das transaccións de aprendizaxe: a intelixencia artificial na educación

22/04/2024
*


Prezo: 43,90 €
(a partir do 05 de outubro de 2024 ás 07:29:09 UTC – Detalles)

Erro 403 A solicitude non se pode completar porque superou o seu cota. : quotaExceeded

«As novas tecnoloxías educativas transformaron os métodos de ensino e os procesos de aprendizaxe; Recentemente, con avances en intelixencia artificial, a educación superior universitaria comezou a adoptar tecnoloxías avanzadas. Este estudo conceptual descritivo busca explorar a eficacia de Intelixencia Artificial no proceso de ensino-aprendizaxe universitario. Analizar o impacto da Intelixencia Artificial na aprendizaxe e no desenvolvemento cognitivo do alumnado. O seu obxectivo é explicar o papel da Intelixencia Artificial nos escenarios actuais e futuros da educación a nivel mundial. A implementación eficaz dos métodos de intelixencia artificial considérase un medio para mellorar a calidade do ensino e da aprendizaxe. Non obstante, abórdase o reto de integrar a intelixencia artificial nas institucións educativas. Ademais, fálase da importancia da adopción da intelixencia artificial en termos de apoio ao alumnado, ensinanza, aprendizaxe, xestión e administración. Este documento ofrece unha síntese concisa dos estudos máis recentes sobre as prácticas e aplicacións da intelixencia artificial na educación.

Editor: Nosso Conhecimento Editions (2 de setembro de 2022)
lingua portuguesa
Tapa blanda: 68 páxinas
ISBN-10: 6205134683
ISBN-13: 978-6205134689
Peso do produto: 150 g
Dimensións: 15 x 0.41 x 22 cm
Compra agora este libro de intelixencia artificial!

LER MÁIS ARTIGOS SOBRE: Libros AI en portugués.

LER A PUBLICACIÓN ANTERIOR: Libro: O obxectivo do desenvolvemento sostible 15 e a intelixencia artificial: un camiño para a conservación do medio ambiente.

Publicacións relacionadas

Os comentarios están pechados.

Comentarios (96)

A IA na educación é un tema fascinante, pregúntome como cambiaría o panorama se se implementase a gran escala. Non sería máis eficaz que a educación tradicional? Porén, tamén me preocupa que se perda o toque humano no ensino. Que opinas?

Totalmente de acordo. A IA pode ser eficaz, pero nunca substituirá o toque humano.

Interesante artigo sobre a IA na educación. Aínda que, pregúntome que medidas se están a tomar para garantir a seguridade dos datos dos estudantes? Ademais, como podemos garantir que a IA non substitúa aos profesores, senón que só serve como ferramenta para mellorar a aprendizaxe?

Totalmente de acordo contigo. Necesitamos normativas máis estritas para protexer os datos e os profesores.

A ver, este artigo sobre a IA en Educación fíxome pensar. Non cres que, se a IA se incorpora demasiado á educación, podería restar importancia á interacción humana e á experiencia na aprendizaxe? Paréceme un tema delicado, non?

Non cres que este libro, Inteligência Artificial no Ensino de Transacções de Aprendizagem: IA na Educação, pode marcar un antes e un despois na educación? Imaxina que incluso os estudantes máis distraídos poderían beneficiarse dunha ensinanza personalizada e interactiva. Podería isto desprazar aos profesores humanos? Que mundo tan cambiante!

A intelixencia artificial non substituirá aos profesores, só os complementará. A humanidade segue sendo clave!

Pregúntome se a IA na educación é realmente efectiva. O libro parece presentar unha imaxe optimista, pero que pasa cos estudantes que aprenden mellor a través da interacción humana? Non estamos a depender demasiado da tecnoloxía? Espero ler os teus pensamentos!

Alguén pensa que é fundamental ter unha edición en inglés de Inteligência Artificial no Ensino de Transacções de Aprendizagem: IA na Educação? Sería beneficioso para os que non falan portugués. Ademais, pode abrir un debate máis amplo sobre a IA na educación a nivel mundial.

Totalmente de acordo. A lingua non debe ser unha barreira para o coñecemento.

O enfoque deste libro sobre a IA na educación é realmente interesante. Pero que pasa cos estudantes que non teñen acceso á tecnoloxía avanzada? Como se garante a equidade na educación? Debemos lembrar que a tecnoloxía non está ao alcance de todos.

Totalmente de acordo. A verdadeira innovación debe ser accesible a todos, non só aos privilexiados.

Este artigo sobre a IA na educación é realmente interesante. Pero non cres que deberíamos preocuparnos máis por como a IA podería substituír aos profesores no futuro? Non é só unha cuestión de emprego, senón tamén de calidade interpersoal na educación.

Definitivamente, a IA na educación é un tema interesante. Non obstante, non deberíamos preguntarnos se estamos preparados para xestionar adecuadamente o impacto da IA ​​na educación? Hai algún plan para evitar a fenda dixital? Como xestionaremos a privacidade e a seguridade dos datos? Creo que debemos afondar nestes aspectos.

Estou totalmente de acordo, pero non é mellor adaptarse e seguir adiante que quedar atrapado no medo?

É interesante ver como a IA está facendo incursións na educación. Pero non cres que se está deixando de lado o elemento humano no ensino? A interacción persoal, as emocións, o contacto humano son esenciais para unha aprendizaxe integral. ¿Podemos substituír isto por algoritmos?

A IA non substitúe, complementa. A aprendizaxe personalizada e eficiente é o futuro.

Non cres que a Intelixencia Artificial na educación pode despersonalizar o ensino? O libro Inteligência Artificial no Ensino de Transacções de Aprendizagem: IA na Educação parece suxerir que todo será máis eficiente, pero preocúpame que o alumnado perda esa interacción humana que tamén é crucial para a aprendizaxe. Que opinas?

A IA é unha ferramenta, non un substituto. Mellora, non elimina, a interacción humana.

Realmente interesante! Pero, como se trata o tema da privacidade dos datos dos estudantes na aplicación da IA ​​na educación? Non estaríamos poñendo en risco información sensible ao depender tanto da tecnoloxía?

Bo punto! Pero non nos arriscamos xa a datos sensibles nas redes sociais todos os días?

Non cres que é certo que a IA na educación pode ser unha ferramenta poderosa, como suxire o Libro Inteligência Artificial no Ensino de Transacções de Aprendizagem? Non obstante, non será tamén un reto conseguir que o profesorado o incorpore de xeito efectivo á súa pedagoxía e non só como un truco técnico?

Totalmente de acordo. A IA é prometedora pero a súa implementación efectiva require unha revolución pedagóxica.

Está claro que a IA está a revolucionar todos os aspectos das nosas vidas, incluída a educación. Pero pregúntome, estamos preparados para dar o paso cara a unha educación completamente dixitalizada? Non estamos perdendo o valor da interacción humana no proceso de aprendizaxe?

A dixitalización non elimina a interacción, simplemente transfórmaa. Adaptarse é a clave.

Entendo que a IA pode desempeñar un papel importante na educación, pero non corremos o risco de perder a interacción humana no proceso de aprendizaxe? Nada pode substituír ao profesor que se preocupa polos seus alumnos, non cres? Ademais, como podemos garantir a ética no uso destas tecnoloxías?

Totalmente de acordo. A tecnoloxía nunca debe substituír a calor humana e a ética é esencial.

Non cres fascinante como a IA pode revolucionar a educación, como se comenta no artigo Inteligência Artificial no Ensino de Transacções de Aprendizagem: IA na Educação? Pero que pasa cos aspectos éticos? Como nos aseguramos de que a IA non se utilice para manipular os estudantes? Interesante discusión, eh?

Totalmente de acordo. A ética debería ser a nosa principal preocupación coa IA na educación.

Na miña opinión, o libro Inteligência Artificial no Ensino de Transacções de Aprendizagem: IA na Educação abre un debate crucial sobre a IA na educación. Non cres que existe o risco de humanizar demasiado a IA e de desprazar aos profesores tradicionais? Deberíamos reflexionar sobre isto.

Totalmente de acordo, pero non é inevitable o progreso? Quizais o desprazamento sexa necesario.

A IA na educación parece prometedora, pero pregúntome, como se asegurarán de que a aprendizaxe non se faga fría e despersonalizada? As transaccións de aprendizaxe poderían perder o seu toque humano. Pode unha máquina realmente inspirar aos estudantes do mesmo xeito que un profesor apaixonado?

Interesante artigo, pero non cres que a IA podería deshumanizar o proceso educativo? Aprendemos mellor coa interacción humana, non coas máquinas. Ademais, que pasa coa privacidade dos datos dos estudantes neste escenario de IA? Quen garante a seguridade? Imos falar sobre iso!

A IA pode personalizar a aprendizaxe, non deshumanizala. Privacidade: unha cuestión de leis e regulamentos, non de tecnoloxía.

Artigo interesante, pero non cres que o uso da IA ​​na educación podería levar a unha perda de habilidades humanas esenciais como o pensamento crítico? Ás veces, demasiada tecnoloxía pode ser contraproducente. Que opinas?

Creo que a IA pode mellorar o pensamento crítico, non substituílo. A tecnoloxía é unha ferramenta, non un substituto.

Sen dúbida, o libro Inteligência Artificial no Ensino de Transacções de Aprendizagem: IA na Educação abre novas perspectivas para nós. Pero non cres que a IA na educación podería despersonalizar o ensino? Non corremos o risco de perder o contacto humano no proceso de aprendizaxe?

A IA non despersonaliza, senón que optimiza. O contacto humano é valorado agora máis que nunca.

Este post realmente me fixo pensar. Non cres que a IA na educación pode xerar unha excesiva dependencia tecnolóxica no alumnado? Por outra banda, podería ser unha ferramenta moi útil para personalizar a aprendizaxe. Pero estamos preparados para ese cambio? Debatemos!

Definitivamente estamos ante un cambio inevitable. Dependencia ou evolución? O debate está servido!

Este artigo sobre como a IA pode revolucionar o proceso de aprendizaxe é realmente interesante. Pero non cres que a falta de interacción humana pode afectar ao desenvolvemento socioemocional do alumnado? A tecnoloxía é xenial, pero non pode substituír o contacto humano. Como equilibras iso?

Totalmente de acordo. A tecnoloxía nunca pode substituír a calor humana.

É fascinante como a IA pode transformar a educación, pero non cres que deberíamos preocuparnos polo aspecto humano? A intelixencia artificial nunca pode substituír a empatía e a comprensión humana. Non me malinterpretes, aprecio o progreso, pero non debemos esquecer a importancia da interacción humana.

Totalmente de acordo. A IA é unha ferramenta, pero non pode coincidir coa humanidade.

Vaia, intelixencia artificial na educación, eh! Non cres que imos moi lonxe coa tecnoloxía? Non sería mellor centrarse na mellora dos métodos tradicionais de ensino? Ás veces, o vello pode ser máis eficaz. Saúdos!

Por que non combinar o mellor de ambos? A IA pode mellorar os métodos tradicionais. Saúdos!

Paréceme intrigante este artigo sobre a IA na educación, pero non cres que confiamos demasiado na tecnoloxía? Non estaríamos perdendo a esencia humana do proceso de aprendizaxe? A IA pode ser útil, pero non debemos esquecer os métodos de ensino tradicionais. Abrimos o debate!

A IA non substitúe a esencia humana, o poder. Adaptarse é evolucionar!

Realmente, non cres que a IA na educación podería xerar unha excesiva dependencia tecnolóxica no alumnado? Preocúpame que poida comprometer o desenvolvemento das habilidades básicas. Aínda que, por outra banda, podería ser unha excelente ferramenta para personalizar a educación. É un tema complicado.

A dependencia tecnolóxica xa existe, a IA só podería mellorar a educación personalizada.

Respecto o foco do artigo na IA na educación, pero non deberíamos centrarnos tamén en como a intelixencia artificial podería substituír aos profesores? A tecnoloxía é xenial, pero nunca pode substituír a interacción humana. Non sería máis útil preparar aos estudantes para un mundo con IA en lugar de simplemente ensinalo?

Despois de ler o artigo sobre Libro: Inteligência Artificial no Ensino de Transacções de Aprendizagem: IA na Educação, pregunteime: Non é un risco depender tanto da IA ​​na educación? Non poderíamos estar limitando a creatividade e o pensamento crítico dos estudantes? Ás veces a interacción humana é insubstituíble. Non cren?

Despois de ler sobre Libro: Inteligência Artificial no Ensino de Transacções de Aprendizagem: IA na Educação, pregúntome que tan eficaz sería a IA na educación en áreas rurais onde a tecnoloxía é limitada? Non é posible que a dependencia da IA ​​para a educación poida ampliar a fenda dixital?

A IA pode ser unha ponte, non unha brecha. Existen solucións móbiles de baixa tecnoloxía para as zonas rurais.

Na miña opinión, a IA na educación é un tema moi debatido. Si, pode facer que a aprendizaxe sexa máis eficiente, pero non estamos perdendo o aspecto humano do ensino? Ademais, que pasa cos nenos que non teñen acceso a esta tecnoloxía avanzada? Como se garante a igualdade de oportunidades na educación?

A IA non substitúe ao profesor, axuda. A fenda tecnolóxica é un problema social, non un problema de IA.

Interesante artigo sobre a IA na educación. Non obstante, non cres que estamos a poñer demasiado énfase na tecnoloxía e descoidando os métodos de ensino tradicionais? Non me malinterpreten, a IA pode ser útil, pero non debe ser o núcleo da nosa pedagoxía.

A tecnoloxía non substitúe, senón que complementa e enriquece os métodos tradicionais. Adáptate ou queda obsoleto!

Este libro sobre a IA na educación parece interesante. Pero realmente cres que a IA pode substituír a interacción humana no proceso de aprendizaxe? A tecnoloxía nunca pode emular a empatía e a comprensión que un profesor pode ofrecer. Non estamos perdendo algo esencial na educación?

A IA non substitúe, complementa. Incluso pode liberar tempo para unha interacción máis humana.

A alguén lle preocupa que a IA na educación poida limitar a creatividade humana? Non digo que sexa malo, pero creo que o foco debería estar no equilibrio entre a tecnoloxía e a interacción humana. A educación non debería ser só transaccións de aprendizaxe, non?

Totalmente de acordo! A creatividade humana nunca pode ser substituída pola IA. O equilibrio é clave!

Ola a todos! Interesante artigo sobre a IA na educación. Pero non cres que a introdución da IA ​​no ensino podería minimizar a interacción humana? Non é vital esta interacción para o desenvolvemento emocional e social do alumnado? Debemos discutir isto!

Non cres que a IA na educación pode ser unha arma de dobre fío? Por unha banda, pode facilitar a aprendizaxe, pero tamén pode xerar dependencia tecnolóxica e limitar o pensamento crítico. Quizais deberíamos considerar un equilibrio entre o uso da IA ​​e as metodoloxías de ensino tradicionais.

Totalmente de acordo. O equilibrio é clave, nin toda tecnoloxía nin toda tradicional.

Lin o artigo sobre Inteligência Artificial no Ensino de Transacções de Aprendizagem: IA na Educação e paréceme que abre un interesante debate. Non cres que a IA podería despersonalizar a educación? Aínda que tamén pode ofrecer personalización na aprendizaxe. É un tema complexo. Que opinas?

Creo que a IA pode despersonalizar, pero tamén revolucionar a educación. É unha espada de dobre fío!

Creo que este artigo sobre Libro: Inteligência Artificial no Ensino de Transacções de Aprendizagem: IA na Educação destaca unha cuestión fundamental. Que tan efectiva pode ser realmente a IA na educación? Non estamos valorando a interacción humana na aprendizaxe? Gustaríame escoitar diferentes puntos de vista sobre este tema.

A IA pode mellorar a aprendizaxe, non substituír a interacción humana. Ambos poden coexistir.

Non vou negar que este libro sobre a IA na educación soa fascinante. Pero pregúntome, non deberíamos estar preocupados por como a IA pode superar aos humanos na aula? Non correríamos o risco de non aprender as habilidades humanas esenciais? Faiche pensar, non?

Totalmente de acordo. Pero a adaptación ás novas formas de aprender non é tamén un progreso?

Creo que este artigo sobre a IA na Educación toca un ton fundamental. Non cres que a IA pode substituír aos profesores humanos? Ou é posible que só sirva para mellorar as nosas técnicas de ensino actuais? É un debate interesante, non?

Lin o artigo sobre a IA na educación. Sen dúbida, a IA ten un potencial incrible, pero non corremos o risco de perder a interacción humana no proceso de ensino-aprendizaxe? O contacto humano é insubstituíble, non si?

Por suposto, pero a IA pode liberar tempo humano para interaccións máis significativas. É cuestión de equilibrio!

Interesante artigo, pero non cres que a IA na educación pode ser prexudicial? Podería limitar a creatividade e a capacidade do alumno para pensar fóra da caixa. Non todo se pode cuantificar, a aprendizaxe é un proceso moi humano.

Punto interesante, pero non é limitante pensar que a IA non pode fomentar a creatividade?

Interesante artigo, pero teño unha pregunta. Non suporía a IA na educación unha ameaza para a creatividade e o pensamento crítico? Como conseguir que o alumnado non se converta en meros receptores pasivos da docencia? Gustaríame ler máis sobre isto nos próximos artigos. Saúdos!

Entendo as túas preocupacións, pero non podería a IA tamén aumentar a creatividade e o pensamento crítico?

Interesante artigo sobre o uso da intelixencia artificial na educación, pero pregúntome, tense en conta o impacto na creatividade e o pensamento crítico dos estudantes? A IA pode facilitar a aprendizaxe, pero tamén pode limitar o desenvolvemento de habilidades cognitivas superiores. Que opinas?

Estou dacordo contigo. Non obstante, creo que a IA tamén pode aumentar a creatividade. É unha espada de dobre fío!

Este libro definitivamente suscita preguntas fascinantes sobre a IA na educación. Pero non cres que a tecnoloxía sempre carecerá da empatía humana necesaria para un ensino eficaz? Ademais, non corremos o risco de crear unha xeración de estudantes dependentes da tecnoloxía?

A tecnoloxía pode carecer de empatía, pero tamén pode estar libre de prexuízos. Non é máis xusto?

Alguén pensa que a IA na educación pode ser unha arma de dobre fío? Preocúpame que poida substituír a interacción humana real, que é tan esencial para a aprendizaxe. Pero, por outra banda, podería facer a educación máis accesible para todos. Que dilema!

Totalmente de acordo. Pero non é mellor a educación accesible que non haber educación?

Interesante lectura sobre a IA na educación, pero non cres que estamos sendo demasiado dependentes da tecnoloxía? Algúns dirán que é un progreso, pero non estamos perdendo a capacidade humana de ensinar e aprender de forma orgánica? Considerouse iso?

A tecnoloxía non substitúe, complementa. A nosa adaptabilidade é o que nos fai humanos.

Alguén cre que a IA na educación pode ser unha arma de dobre fío? No artigo sobre Libro: Inteligência Artificial no Ensino de Transacções de Aprendizagem menciónase o seu potencial, pero que pasa cos aspectos negativos? Non estaríamos creando unha dependencia excesiva da tecnoloxía? Espero as vosas opinións, rapaces!

Creo que a dependencia xa existe. O reto é como usalo de forma eficaz e segura.

Non cres que a IA na educación pode converterse nunha arma de dobre fío? Por un lado, pode acelerar a aprendizaxe, pero por outro, non corremos o risco dunha sobredependencia tecnolóxica? Como nos aseguramos de non deshumanizar a educación?

Totalmente de acordo. A clave é atopar o equilibrio xusto entre tecnoloxía e humanidade.

Este artigo sobre a IA na educación fíxome pensar moito. Non cres que a IA podería ter o potencial de personalizar a educación a un nivel nunca antes visto? Porén, tamén me pregunto, non corremos o risco de pasar por alto a importancia do contacto humano no proceso de aprendizaxe?

Totalmente de acordo. Pero non poderíamos usar a IA para mellorar o contacto humano en lugar de substituílo?

Interesante artigo sobre a IA na educación. Alguén pensa que deberíamos discutir máis sobre como se aplica a ética á IA na aula? Non só é importante implementalo, senón asegurarse de que se utiliza de forma responsable. Podería ser unha espada de dobre fío se non se manexa correctamente!

Totalmente de acordo. A IA sen ética é como un coche sen freos. Falemos máis sobre isto!

É fascinante como a IA pode transformar a educación, pero pregúntome se este libro aborda o desafío da fenda dixital. Non corremos o risco de deixar atrás a aqueles estudantes que non teñen acceso á tecnoloxía? Non todos teñen o mesmo punto de partida.

Totalmente de acordo, a igualdade de acceso á tecnoloxía é fundamental para unha educación xusta.