VictoryXR, un provedor líder de contido de realidade aumentada e virtual (AR/VR) para escolas e institucións educativas, anunciou o lanzamento de dez "Meta Universidades" nos Estados Unidos este outono. Co obxectivo de ofrecer opcións de aprendizaxe innovadoras aos estudantes do metauniverso, varias institucións implantarán campus xemelgos dixitais que replicarán os seus campus físicos.
Transformando a educación no metauniverso
Segundo VictoryXR, cada escola creará unha réplica dixital do seu campus onde os estudantes poderán visitar, xa sexan no campus físico ou a distancia. Ademais, cada alumno recibirá un auricular Quest 2 VR para usar durante o seu curso. Os cursos ofertados serán sincrónicos, é dicir, os estudantes poderán interactuar entre eles, coma se asistisen a clases nun campus físico.
O CEO de VictoryXR, Steve Grubbs, dixo: "Cando se escriba a historia da educación no metauniverso, estas escolas serán coñecidas como pioneiras do metauniverso. "A aprendizaxe a distancia está en aumento e estas escolas decidiron buscar algo mellor que unha aula Zoom".
Financiamento e colaboración con Meta
Esta asociación foi financiada parcialmente por Meta, a empresa detrás Facebook, a través do seu fondo de investimento de 150 millóns de dólares chamado Immersive Metalearning. O fondo foi creado co obxectivo de nutrir a próxima xeración de creadores de metaverso e financiar experiencias inmersivas de alta calidade que cambian a forma en que as persoas aprenden, ao tempo que amplían o acceso á aprendizaxe habilitada pola tecnoloxía.
VictoryXR anunciou que Meta proporcionará auriculares Quest 2 durante o proxecto en cada campus, así como financiamento para a creación dos xemelgos dixitais. A construción dos campus xemelgos terá lugar na plataforma EngageVR de VictoryXR.
Institucións educativas participantes
A lista de universidades e facultades que participarán neste emocionante proxecto inclúe unha escola veterana e nove novas metauniversidades:
- Morehouse College
- Escola de Enfermaría da Universidade de Kansas
- Universidade Estatal de Novo México
- Universidade Estatal de Dakota do Sur
- Universidade de West Virginia
- Campus global da Universidade de Maryland
- Southwestern Oregon Community College
A información sobre as tres metauniversidades adicionais publicarase en maio.
A doutora Muhsina Morris, profesora asociada do Morehouse College, comentou: "Máis que calquera outra innovación educativa na que estiven involucrado, Morehouse no Metaverso beneficiou moito aos estudantes aos que ensino".
Experiencias no metauniverso
Usando auriculares de realidade virtual ou ordenadores, os estudantes ingresarán no seu respectivo "metacampus" xunto cos seus compañeiros e profesores. Alí poden participar en actividades interactivas, como explorar a anatomía humana en detalle, facer percorridos históricos nunha máquina do tempo ou estudar astronomía nunha nave espacial.
Grubbs engadiu: "Do mesmo xeito que no mundo real, os estudantes poderán formar pequenos grupos e colaborar en proxectos, independentemente da súa localización física. Pero a diferenza do mundo real, poderán encollerse ao tamaño dunha formiga e viaxar a través dun corpo humano. "Non é de estrañar que a retención dos estudantes sexa moito maior".
Beneficios da realidade virtual para a aprendizaxe
O ano pasado, PwC publicou estudos sobre os beneficios do uso da realidade virtual na aprendizaxe. Os datos revelaron que o 40% dos estudantes que usaron a realidade virtual confiaban máis na aplicación do que aprenderan e un sorprendente 150% estaba máis comprometido. Ademais, descubriuse que a realidade virtual permite unha aprendizaxe un 400 % máis rápida que nun ambiente de aula tradicional.
Obtén máis información sobre VictoryXR e a educación inmersiva no metauniverso
Se desexa obter máis información sobre VictoryXR e a súa solución de realidade virtual para aprendizaxe inmersiva no metauniverso, visite o seu sitio web oficial.
LER MÁIS ARTIGOS SOBRE: Noticias VR.
LER A PUBLICACIÓN ANTERIOR: Hey There: asistente de IA con diferentes personaxes para varias tarefas.