Preu: 33,00 €
(as of Oct 06, 2024 06:28:08 UTC – Detalls)
«Posa't eficaç entre màrqueting i intel·ligència Artificial». El llibre destaca la importància daquesta combinació dhabilitats essencials per a lèxit. Dirigit a estudiants i professionals interessats en ampl, no sols teòricament, sinó també aplicativament. Permet comprendre els fonaments del cicle de vida per a aplicacions data-driven i eines per transformar el màrqueting a totes les organitzacions.
«introducció al màrqueting amb enfocament data-driven». La segona part se centra a aprofundir en models des de la perspectiva del client, producte i compromís, amb un enfocament metodològic sobre el disseny, desenvolupament i interpretació dels principals models d'Advanced Analytics i intel·ligència Artificial. Cada tema s'explora detalladament amb exercicis pràctics disponibles a la plataforma digital MyLab.
«Activitats de màrqueting amb enfocament data-driven». S'examinen les estratègies d'avaluació del rendiment de campanyes i del recorregut digital del client, mitjançant l'anàlisi de mètriques clau, la creació de models per mesurar l'impacte en els ingressos i el retorn de la inversió.
Compra ara aquest llibre de Màrqueting i intel·ligència Artificial a Italià!
LLEGEIX MÉS ARTICLES SOBRE: Llibres IA a Italià.
LLEGEIX L'ENTRADA ANTERIOR: Llibre: Digues-me què sents: Diari d'un neurocirurgià. Pacients desperts, les 5 dimensions del cervell i un canvi de paradigma (Contextos).